Betingelser og vilkår
Betingelser
Wunge modtager betaling med VISA og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på Deres konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Wunge bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle Deres kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Dette betyder, at man ikke kan aflæse Deres informationer.
ang. betaling Med Anyday kan du dele din betaling op. Du betaler første afdrag når varen leveres, og det resterende beløb betales af over de følgende 3 måneder. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper
Levering
Wunge leverer på alle hverdage.
Se mere på dette link
Jeg gør opmærksom på, jeg har ret til at ændre leverandør til levering, hvis leverandør der er valgt, ikke kan levere pga. deres pakke størrelses krav.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Wunge
Glentevej 3
4281 Gørlev
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Ved refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes De sende jeres bankoplysninger, således vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor De modtager ordren.
Fødevare er der ingen returret på, da jeg ikke ved hvordan det er opbevaret eller behandlet, hos dig.
Vær opmærksom på at returnering af varer sker for egen regning, og at De kun får pengene tilbage for varerne – ikke fragten. De skal selv sørge for at sætte porto på returpakken, det er ikke nyligt at benytte den pakkelabel, som er klæbet på pakken ved modtagelse. Hvis De benytter denne label, vil Wunge modtage en bøde for manglende porto og dette fakturer vi automatisk kunden.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra anmeldt fortrydelse skal De senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelse om ønsket returning skal gives pr. mail på info@wunge.dk. I meddelelsen skal De gøre os tydeligt opmærksomme på, at De ønsker at udnytte Deres fortrydelsesret. De kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur.
Varens stand, i forbindelse med returnering
De hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som påskyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – De kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt, hvilket betyder, at De ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må De altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. De må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Når varene er modtaget hos os, vil vi returnere det du har tilgode hos os.
Klagemuligheder
Kontakt mig på: info@Wunge.dk